Terma Dan Syarat Tempahan / Pembelian
a) Tempahan i) Email terus ke adzleyna.enterprise@gmail.com atau
ii) Personal Message (PM) ke Facebook Page Adzleyna Bakery & Craft
b) Setiap tempahan yang dilakukan mestilah menyatakan dengan jelas perkhidmatan / tempahan yang anda inginkan. Sila sertakan nama dan alamat penuh jika penghantaran melalui pos.
c) Tempahan hanya akan diproses setelah deposit sebanyak 50% (jika order lebih daripada 5 pcs) daripada keseluruhan harga tempahan diterima. Jika order kurang daripada 5 pcs pembayaran penuh dialu-alukan. Deposit tidak akan dipulangkan jika tempahan dibatalkan oleh penempah / pembeli.
d) Bayaran boleh dibuat secara Cash On Delivery (COD) atau melalui pemindahan duit ke akaun Maybank. No. Akaun: 15130666XXXX, Nama: Sri Lina Kartika Bt Hamri.
e) Tempahan akan mengambil masa maksimum 1 minggu untuk disiapkan (bagi kek lapis dan coklat) dan bergantung juga kepada kuantiti tempahan.
f) Bagi cenderahati dan kotak, tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangya 1 bulan sebelum majlis dan bergantung juga kepada kuantiti tempahan.
g) Bayaran courier service / Pos Laju ditanggung oleh penempah / pembeli. Klik untuk mendapatkan charge penghantaran Pos Laju. http://www.pos.com.my/v1/main2.asp?c=/v1/tariff/poslaju/emsrate.asp
h) Penghantaran dilakukan hanya setelah bayaran penuh diterima.
i) Untuk costume design (customer request), charge untuk consultancy & drawing akan dikenakan bergantung kepada tahap kesukaran design.
g) Pihak kami tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan semasa proses penghantaran. Walaubagaimanapun perbincangan boleh dilakukan.